Sivut

torstai 21. huhtikuuta 2011

Kaikki kaatuu

Rakkaat lukijat, nyt on ilmennyt pahemmanlaatuinen ongelma. Tästä blogista tietää ihmiset, jotka eivät rehellisesti saisi. Minun on pakko muuttaa tämä blogi vain kutsutuille lukijoille sallituksi. En halua, että SOSIAALIVIRASTO KUULEE JOKA IKISEN ONGELMANI TÄTINI SUUSTA. Ystävät. JOS haluatte jatkaa lukijoina, lisätkää tähän merkintään sähköpostiosoitteenne. Pistän pian pystyyn toisen blogin, johon osoitteita voi jatkossa käydä laittamassa. Minua ahdistaa tällainen pakkosyöttö ja rajoitukset. VAIN KOSKA YRITÄN SELVIYTYÄ BLOGINI AVULLA. Laittakaa siis mahdollisimman nopeasti osoitteita jos haluatte lukea tätä. Tällä hetkellä tämä blogi näkyy vielä, muttei kauaa. Toivon, että mahdollisimman moni seuraisi, olette aivan ihania ♥ en julkaise sähköpostiosoitteen sisältäviä kommentteja. Lisään lukijoiksi vain ne, jotka laittavat sähköpostinsa tähän.

Rakkaudella Aurora.

//EDIT: Vaihdoin blogin osoitteen ja päätin avata tämän kuitenkin kaikille. Jos tulee hätätila uudelleen, suljen tämän taas kutsutuille sallituksi kunnes keksin tavan pysyä piilossa.

4 kommenttia:

  1. no mä en tiedä pitääkö mun edes pistää tähän että haluan lukea, tai että pistää sähköposti .___. kun mun on varmaan hm... välttämättömyys? lukea tätä. et jepjep ~ :---3

    VastaaPoista
  2. Tiedät mun sähköpostin, joten laitatko sinne sitten viestiä uudesta blogista?
    Tsemppiä sulle! ♥

    VastaaPoista
  3. jaksamisia myös sinulle ♥

    (toisaalta toivoisin, että samaistuvat tunteesi olisivat unta, sillä heikotus ja näännytys vain kuulostavat kauniilta, illuusioita kumpikin)

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?