Sivut

maanantai 20. kesäkuuta 2011

Salattuja totuuksia, vain perhoset juovat kahvin tilkalla maitoa

Minä katson reisiäni.

Vihaan itseäni.

Kaikkea vartalossani.

Vihaan itseäni.

Eilen 6km juoksin, kävelin 3km reippaasti. Söin 590kcl

Jalkani ovat niin kipeät, että käveleminenkin sattuu.


Silti kävelen varpaillani.

Kylkiluut näkyvät jo paidan läpi kun vedän vatsani sisään. Hengitän.

Mutta ei se riitä.

Minä en tahdo enää syödä. En pysty. En voi. En tahdo.

Huomisesta eteenpäin minä en enää syö.

Viime yön itkin ja mielessäni kiljuin.

Eikä ketään ollut lohduttamassa.

Kaipaan Sulkaa ja Tähteä.

Kynnet lohkeilevat ja minun on kylmä.

Huomenna ne hakevat minut takaisin nuorisokotiin.

Olen peloissani ja silti en välitä.

En ole polttanut tänään yhtäkään tupakkaa. Ainut mitä minun tekee mieli.

Vaikka tahtoisinkin halauksen.


Tahtoisin tuollaisen.
Kauniin mekon.

Ja kapeat reidet.

3 kommenttia:

  1. tahtoisin olla kanssasi siellä jossain, rakas sisko ♥

    VastaaPoista
  2. Sulla on tosi ihana blogi, sä kirjotat hyvin. ♥

    Voimahali ♥

    VastaaPoista
  3. sä kirjotat tosi kauniisti, tosin en itse ymmärrä tosta syömisestä, tai no pikemminkin syömättömyydestä mitään. en sano siitä sen enempää koska tuskin ainakaan helpottaa oloasi. jaksamisia
    - MuruMuru

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?