Sivut

torstai 21. heinäkuuta 2011

Haudalle lasken kärpästen raatoja

Eilen illalla oli sauna.

Minä pysähdyin peilin eteen katselemaan itseäni ahdistuneena.

Äiti katsoi minua pitkään. Hän sanoi, että kylkiluuni näkyvät selästä, että näytän kohta Auschwitchin keskitysleirivangilta.
Minä en vastannut.

Jos en syö, menetän puhelimeni enkä saa käyttää tietokonetta. Ahdistaa.

Jäin eilen yksin puoleksi tunniksi. Ahmin, oksensin, ahmin, oksensin. Kurkku on kipeä. Vatsa on kipeä. Pää on kipeä.

Sydän on kipeä...

Sängyssäni vaaleanpunaiset barbie-prinsessa lakanat. Pehmokoira Tunturintuuli piilossa peiton alla. 
Tahto nukahtaa ja silti sydämessään valvoa.

Kehäkukka on aivan ihana. Me näemme maanantaina.

Avohaava vei aamuisen hyvän oloni. Tänään minua masentaa, vaikka ulkona sataa. Tahtoisin ulos sateeseen.

Otin aamulla muutaman kuvan nyt kun turvotus on jo laskenut. Miksi minun on niin vaikea käsittää itseäni? Kylpyhuoneen valaistus on hirveä.

(KUVAT POISTETTU)

Ahdistaa. En pärjäisi ilman teitä sinisiivet, olette ihania!
Ostin ultrasuloiset sukat.♥

kiellettyjä ruokia jaloissa

8 kommenttia:

  1. Yyy sä oot niin laiha ;---; mäki haluan. Noi sukat on tosi tosi söpöt tui ♥

    VastaaPoista
  2. APUA SÄ OOT TÄYDELLINEN! älä laihduta tuosta enään.. nuo jalat aah <3 ihana :) oot niin kaunis! kuinka pitkä sinä oikee oot :o?? HIRVEEN PIENI! ps. blogi ei oo vierlä täynnä :)

    VastaaPoista
  3. hei neiti ei enään laihtumista.. sullahan on alle 18 BMI ja oot tajuttoman hoikka !!! :) herää. Älä pudota enempää.. jossain vaiheessa se on jo rumaa. Haleja kauheasti <3

    VastaaPoista
  4. Sinä olet todella laiha, oikeasti!! Olen ihan hämmästynyt miten paljon oletkaan muuttunut niin lyhyessä ajassa. :0

    (PS. Kunpa olisin itsekin yhtä hoikka kuin sinä!)

    VastaaPoista
  5. Varmaan löytäisin toimekkaampana itsekin täältä, mutta kysynpä nyt laiskuuksissani, minkä pituinen olet?

    Olen jo jetkisen blogiasi seuraillut. Pidän. Ihana. Olet rohkea, sitkeä ja ennenkaikkea motivaatiota huokuva persoona.

    VastaaPoista
  6. Lastenpoliklinikalla mittasivat, että 168,3cm. Kiitos kovasti, piristit päivääni ^^

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?