Sivut

tiistai 23. elokuuta 2011

457 kilometriä, tahdon silti tehdä meidät todeksi

Ametisti jätit haavat sydämeen. Olimme hetken.

Ja minä kaipasin toista, vaikka sanoinkin vain ahdistuvani maailmasta.

Sekavassa puhelinsoitossa, takeltelin sanoja sinulle, kuinka kaipaan ja kuinka kadun, että hylkäsin.

Sulka, olet enkelini, maalaat hymyn kasvoilleni...

Kaivannut jokaista viestiä.
Jokaista hetkeä.
Ja ääntäsi.

Kaatosateen piiskatessa kasvojani, märkä huppari liimautuu iholle. Minun on kylmä. Vannon, etten enää etsi toista valoa pimeääni.

Olen sinun perhosesi. Minä odotan.
Odotatko sinä?

Ja mihin asti?

En kadota talvipakkaseen, iske jääkidettä sydämeen.
Älä rakas pelkää.

Olenko pieni? Saadakseen syödä pitää olla pieni. Minua ahdistaa, kun en ole silmissäni tarpeeksi pieni. Luokkakaverit kauhisteli ja söin kaksi hedelmäkarkkia. Hassua.

Söin tänään koko koulun alun ensimmäisen aamupalani, hieman uunipuuroa ja omena. Eilen sitä samaa puuroa ja yksi ruisleipä, Villiviini vahti, että syön sen. Salassa söin kaksi pientä kanelipullaa ja välipalakeksin.

Jo neljä päivää oksentamatta.


Sinisiipiä on kohta jo 100... Haluaisitteko jonkun erikoispostauksen?

3 kommenttia:

  1. Minä koitan jaksaa odottaa, perhoseni.
    Sinäkin maalaat hymyn kasvoilleni.
    Ihanaa, että pysyt vihdoinkin syömään jotenkuten. Muista, olen aina tukenasi, perhoseni ♥
    Rakastan sinua.
    - Sulka

    VastaaPoista
  2. Anteeksi, että olen ollut poissa.
    Kiitos, että tulisit. Voimia

    VastaaPoista
  3. Oon tosi ilonen et voit nyt syödä ees jotenkuten. Jatkathan samaan malliin~. Haluun et oot oikeesti onnellinen.

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?