Sivut

maanantai 18. huhtikuuta 2011

Kuvita minut unelmiksi

Tarkastelen kyselyä ja huomaan, että täällä tahdotaan minusta eniten kokovartalokuvia. Toiseksi eniten kasvokuvia. Nyt minulla on vain ongelma. Uskallanko paljastaa henkilöllisyyteni täällä. Luultavasti en... Olen pahoillani. Ja noita taidekuvia... Laitan niitä lisää, jos joku haluaa niitä nähdä. Kertokaa toki.

Tässä siis kuvia minusta ja ah läskeistäni, aamupaino 54,8kg. Kuvat ovat lauantailta ja sunnuntailta:


(KUVAT POISTETTU)


Ja loppuun vielä lupaamani taidekuva...

(KUVAT POISTETTU)

Luoja miten häpeän itseäni...
Eilen 30min juoksulenkki ja 30min lihaskuntoa illalla, 90 vatsaa, 40 selkää, 30 pohjelihasliikettä ja 30 kyykkyä. Kaloreita:

pieni rahkapulla = 200kcl
lihapataa 100g = 150kcl
2,5dl lasi rasvatonta maitoa = 50kcl

400kcl-210kcl=190kcl

Enpäs pilannut dieetin kolmatta päivää. Tämä päivä mennäänkin nestepaastolla. Ja tosiaan, jos joku haluaa loput taidekuvat. En uskalla välttämättä niitä tänne laittaa. Kertokaa toki jos haluatte niitä. Ja rohkaiskaa minua, jos tahdotte minun paljastavan kasvoni. Aurora hiljenee nyt. Anteeksi tästä järkyttävästä postauksesta...

10 kommenttia:

  1. Moi! Mä ymmärrän kyllä hyvin sua, mutta kuule.. olisin valmis vaikka myymään sieluni vain saadakseni samanlaisen vartalon kuin sinulla! Itseäni on aina haukuttu läskiksi ynnä muuksi... vaikka en oikeastaan sitä edes ole ollut, nyt vasta kun olen jo sen ikäinen, että kroppani ei tästä enää juuri kehity, niin ymmärrän miten väärässä olen itse ollut, kun olen kuunnellut muiden puheita. Nyt olen oikeasti ylipainoinen ja kadun kaikista eniten sitä, että olen anatanut jonkun toisen sanojen vaikuttaa niin paljon elämääni. Olet silti hyvin rohkea kun uskallat laittaa kuviasi tänne. Mutta muista olet kaunis! :) Aurinkoista päivän jatkoa! toivoo: Gothic

    VastaaPoista
  2. kiitos kommentstasi :)

    ja et sä kulta oo läski, et oikeesti!!! mä oon varmaan sua 3 kertaa isompi, for real!

    ja ois oikeesti kiva nähä kasvokuvakin :)

    voimia hirveesti sullekkin <3

    VastaaPoista
  3. Oot laiha ja kaunis! Usko mua. ♥
    Älä häpeile.
    Olet täydellinen jo tuollaisena. :)
    Haluat laihtua... ymmärrän senkin, mutta sä oot jo nyt todella laiha... lupaathan ettet laihduta liikaa?
    ;)
    Kaikkea hyvää sulle! ♥
    Ja niistä kysymyksistä, mitä pyysit edellisessä tekstissä: Oot kova kuntoilemaan, sen tiedän... Mutta pidätkö koulun liikasta tai ootko hyvä siinä? Vai pohjautuuko sun kuntoilu into vain laihduttamisen haluun? (toivottavasti ymmärsit, mitä tarkoitin)

    VastaaPoista
  4. oot just sopiva, älä kuihduta ittees! musta on kauheeta kun kirjotat kuviisi LÄSKI vaikket sitä ole! mua on kiusattu laihuudestani ja olisin niin paljon onnellisempi jos olisi jotain muutakin kun nahkaa luun ympärillä! olet kaunis juuri tuollaisena, älä edes mieti muuta!<3

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Näkisinpä itseni oikeasti niin... En vain enää osaa...

    VastaaPoista
  6. Sulla on täydellinen kroppa ja ihana maha!

    VastaaPoista
  7. Sinä olet nätti ja sinulla on hoikka vartalo!

    VastaaPoista
  8. Sä et todellakaan ole läski!! Oot ihanan sopiva, laiha, pikkunen... Kunpa näkisit ittes samalla tavalla, ku kaikki muutkin näkee! ♥

    VastaaPoista
  9. Oii♥ kaunis ku mikä, sun vartalo ja kaikki<3 oot ihana just tollasena. :) Mä tiiän, et ite on vaikeeta nähä se, mut usko pois! You are beautiful and skinny♥ :)))
    tsemppiä, älä laihduta liikaa, jooko? :3

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?