Sivut

maanantai 18. huhtikuuta 2011

Pää on kipeä, sisältä pimeä

Jo toinen postaus tänään. Lintsaan juuri ranskantuntia, sillä en pidä opettajan aurasta. Luokassa on yksi. Todella laiha, pitkä ja hento. En kestä katsoa.

Piilota...

Omituinen olo. Ajatukset sumeita ja väsyttää. En ole edes juonut vielä. Johtunee siitä, ettei ole mitään juotavaa. Teen tähän uuden postauksen, jotta kamalat kuvani katoaisivat silmistäni. Umpikuja hahhah.

Niin minulle nauretaan ja niin minä vajoan...


Tahdon kankaita. Tahdon ommella. Tahdon luoda. Tahdon katsella.

Hoitajan valvonnassa saan käyttää saksia, muuten ne pysyvät kiltisti toimistossa. Pääsen jopa yksin lenkille ja viime viikolla olin kaupungilla, kuten kerroinkin. Pelkään koko ajan.

Tässä vaateluonnoksiani.




Viimeisin on rippiasuni luonnos. Siitä puvusta on jo korsetti valmis. Rakastan vaatesuunnittelua.

Siinä on se korsetti (ja minä...) Haluaisin rehellisen kommentin, mitä pidätte?

6 kommenttia:

  1. Niinpä :-(
    Onpas muuten ihana ja persoonallinen mekko ! Tykkään :) Tsemppiä ja halaus sullekin♥

    VastaaPoista
  2. Lähettelen sulle sitten jossain vaiheessa viestiä, kunhan mun sähköpostini tahtoisi ensin toimia. Ja olen itsekin kovin ujo! n__n'

    Hienoja luonnoksia, tykkään erityisesti tuosta hupparista. :)
    Korsettikin nätti. Siinä on mukava röyhelöreuna.

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?