Sivut

perjantai 1. huhtikuuta 2011

Tasapainoilua

En syö. Syön. En syö. Syön. En syö. Syön...

Annoin itselleni periksi... Nee rikkoi dieettini tuputtamalla minulle Arnoldsin suklaadonitsin. Nyt olen syönyt suklaalevyn, lisäksi täällä piti syödä nakkeja ja ranskalaisia. Voi minua niin hävettää. Paljon rasvaista ruokaa... Hyih.

Toisaalta, harjoitin tunnin lihaskuntoa ja olen kävellyt tänään kaupungilla... Silti kaloreita on tullut ainakin 1200. Jos otan tämän viikonlopun rennommin, ensi viikolla minä oikeasti aion aloittaa matkani kohti siroa hentoutta.

Huomenna näen R:n. Tuntuu niin hyvältä. Hän ei ole minulle vihainen ja näin tänään ystäviä, jotka saivat minut hymyilemään.


Toivottakaa minulle onnea huomiseen.




P.S: kiitos uusille lukijoille, haleille ja kommentoijille, piristätte aina päivääni.    

1 kommentti:

  1. Luck! ;)

    Ei yksi herkku-päivä mitään tee.
    Tsemppiä ja haleja! ♥

    Btw: Rakastan sun profiili-nimeä. (:

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?