Sivut

tiistai 19. huhtikuuta 2011

Who am I to say?

Love of my life, my soulmate
You're my best friend
Part of me like breathing
Now half of me is left

I don't know anything at all
Who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me

Color me blue I'm lost in you
Don't know why I'm still waiting
Many moons have come and gone
Don't know why I'm still searching

Don't know anything at all
And who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me


Sanot, että nämä kuvaavat sinun ajatuksiasi. Ne kuvaavat myös minun ajatuksiani. Minä yritän olla tekemättä mitään typerää, se on vaikeaa, koska en saa ajatuksistani otetta. Se on vaikeaa, koska en erota, mikä teoistani on typerää, mikä turhaa pakenemista. Vai molempia.

Minä vain pakenen, juoksen karkuun totuuksia, vaikka tiedän, että varmasti melkein jokainen sana suustasi on totta. Minä tiedän tarvitsevani hoitoa ja tiedän olevani heikko. Aiheutan huolta. Tiedän senkin, etten pärjäisi minuutin sadasosaakaan ilman sinua. En silti pakota sinua pysymään vierelläni. Tee se omasta tahdostasi.

En pääse enää mieleeni. Mikä siellä on? Järjestelmällisen kaaoksen keskipiste, jossa kaikki on sekaisin. Joku vika, jota en osaa itse korjata. Kuin kello, joka näyttää väärää aikaa.

Puhki kulutettuja ajatuksenrippeitä rikkinäisessä aivokapasiteetissa, josta on akku lopussa eikä laturia näkyvissä...

Sinä tiedät kuitenkin, että rakastan sinua.
Et ole avuton luonnostaan, minä olen avuton ja saan sinut avuttomaksi.

Anteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?