Sivut

lauantai 7. toukokuuta 2011

Rusetteja hiuksiin

Minä itken ja tunnen karjalanpiirakan koko ajan pyrkivän pois suustani. Silti minä syön sen, lupasinhan äidille.

Minulla on kuukautiset, painoa kilon verran lisää. Silti aamupaino oli 51,5kg. Vaikka söin eilen itku kurkussa, mutta minä halusin...

Äiti silittelee selkää ja laskee kylkiluita. Ne kuulemma tuntuvat. Välissä on huppari ja punainen T-paita. Hän katsoo minua surullisena ja sanoo, ettei halua menettää esikoistaan. Purskahdan itkuun.

Minä en ymmärrä. Mitä tämä on? Se huutaa ja raivoaa. Se toruu. Minä söin. Itkin ja söin.

Äiti sanoo, että olen jo todella syvällä. En edes paina niin vähän kuin oikeasti sairaat, miten se on mahdollista kuitenkin? Äiti en ymmärrä.

Juchilla ja Veljellä on lämmin. He nauravat. Minä vedän hupparin päälleni ja hytisen. Kädet on kylmät.

Haluan alkaa lolitaksi. Verhoutua söpöihin kermakakkumekkoihin ja hymyillä rusettien joukosta tanssikengät jalassani.

5 kommenttia:

  1. Koita syödä. Olet ihana. Kiitos halauksesta, mutta ei en minä ole kaunis.Halaus sinulle.

    VastaaPoista
  2. Voi sua. :(
    Koita jaksaa.
    Äitisi huoli on ymmärrettävää, sillä sinä todellakin olet laiha ja painat vähän pituuteesi nähden... Usko pois.
    Tiedän ja ymmärrän kuitenkin, että näet itsesi eritavalla ja tahtoisit olla entistä sirompi.
    Muista silti, että olet kaunis juuri tuollaisena! ;)

    Pärjäile! Haleja! ♥

    Ps. ihana video. <3

    VastaaPoista
  3. tätä on surullista lukea. lähdetään yhdessä, jos lupaat syödä hattaraa, se on hyvää, eikä muulla ole väliä.

    VastaaPoista
  4. Mä ymmärrän ton tunteen.. En tosin koskaan oo oikeesti ollut kunnolla alipainoinen, mutta sillon kun laihduin, enkä halunnut syödä, äiti istu mun vieressä sängyllä ja itki. Se sano just samaa, että se ei halua menettää esikoistaan.

    Ja kyllä sun äitis on ihan aiheestakin huolissaan, vaikka tiiän ettet ite nää itteäs laihana. Oot kuitenkin kaunis ja laiha just tollasena. Yritä jaksella <3

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?