Sivut

maanantai 9. toukokuuta 2011

Tänään en ole enää sinun tyttö

Ja minä tein sen. Eilen illalla. Vuodatin kaksi kyyneltä. EnMäntyvähempää tai enempää.

Takana jälleen yksi vaihe.

Tänään minä tahdon olla minä enkä antaa kenenkään määrätä elämääni.
Tänään minä tahdon elää itseni vuoksi.
Tänään minä yritän.

Olin kohtelias ja asiallinen. En huutanut, en raivonnut. Minä päätin asiat ommellen ne kauniilla kirjopistoilla umpeen. Sinisin pistoin mielessä.

Hei hei, Mänty.

En itkenyt ruokapöydässä, vaikka söin puuroa ja se tunki pois. Pois. Se lihottaa. Ei minä söin lautasellisen kiltisti ja vielä jogurttia ja mysliä. Kyynelkanavat meinasivat aueta. En antanut periksi. Tiedän, etten syö tänään enempää. Ehkä illalla...

Tämä on uusi päivä, vain minä olen eilinen.

Puhun Avohaavan kanssa ja oloni on huoleton. Tätähän toivoin jo aiemmin.


Päivitin mitat 'Polku'-osioon. Kiitos kaikille aivan ihanille lukijoille ja kommenteille. Piristitte minua.

3 kommenttia:

  1. Minä olen enemmän huolissani sinusta. Toivottavasti J on oikea. Ja auttaa sinua jaksamaan.

    VastaaPoista
  2. <3 ihanaa kuulla et yritit syödä ja näin. :) ei se ruoka pahaa oikeesti tee. :) joskus vaan tuntuu siltä.. tiedän..
    tsemppiä paljon♥

    VastaaPoista
  3. Oot laihtunut. Hienoa, kai. Mä vaan oon niin huolissaan, että laihdutat liikaa...
    Mä en vain tahtoisi sulle tapahtuvan mitään pahaa, olet ihana ihminen. <3

    Niin kuin Lasienkeli sanoi, toivotaan että tuo J olisi sinulle se oikea. :)

    Tsemppiä! ♥

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?