Sivut

perjantai 10. kesäkuuta 2011

Pelkää pimeää varjot vierellään

10 päivää ilman lääkkeitä. Kuulen enemmän harhoja kuin pitkään aikaan. Iho kaipaa kidutusta. Taistelen mieltäni vastaan. 

Älä tee mitään harkitsematonta.

Olen yksin ja silti tuntuu, että joku muukin on läsnä. Varjoja. Henkiä ja ne tahtovat minut.

Hoitajani lähettää minulle tekstiviestejä, syyllistää ja manipuloi. Auttoi kovasti mielialaa.

Eiliseltä 300kcl suussa. 200kcl päätyi vatsalaukkuun. Juustopastaa 70g ja omena.

Jäisiä ranskalaisia. Juoksin vessaan, työnsin sormet kurkkuun, niin syvälle kuin pystyin, niin kauan. Ja oksensin kahdesti.

En pääse lenkille, ei liikuntaa. Minä lihon.

En syönyt eilen seitsemän jälkeen. Tänään olen syönyt 40g tonnikalaa vedessä. Loput roskikseen. Sormet kurkkuun. Oksensin.


Olen niin kuvottava, että hävettää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?