Sivut

torstai 9. kesäkuuta 2011

Surrealistisuus

Minä tärisen. Huudan, raivoan, itken, kiljun.

En naura. Kukaan minussa ei naura.

Tällaisella syöttöporsaalla ei ole oikeutta elää. Niin kuvottava, niin rasvainen, niin hyllyvä ja raskas.

Sattuu niin paljon, että tahtoisin vain tukehduttaa itseni niin nopeasti kuin suinkin.

Sanoin typerästi ihmiselle, jota rakastan. Minua hävettää enemmän kuin koskaan. Melkein rikoin kaiken ja nytkin tahdon oksentaa ulos tämän epänormaalin minäni.

Eilen minä söin. Itkin ja söin. Minulla ei ollut nälkä, mutta jokin pakotti syömään. Jäätelöä, kaksi kuppia jogurttia, tonnikalaa, ananasmurskaa. Sattui niin paljon syödä se kaikki ja tahdoin vain oksentaa. Miksen osaa edes puhdistaa itseäni? Miksi olen näin kuvottava, ruma, lihava paska, joka pilaa aina kaiken? Miksi en onnistu, vaikka tahtoisin. Miksi annan kaiken mennä päin helvettiä ja itken perään?


Miksi olen näin heikko?

Nyt en kadota kontrolliani. 48. Haluan edes sen numeron.

leipä ja ohut sipaus tuorejuustolevitettä: 90kcl
pilttimössö: 80kcl
3 (?!) annosta paistettuja nuudeleita ja kanaa: 700kcl (...)
2 omenaa: 80kcl
= 950kcl


TÄMÄ EI TOISTU ENÄÄ.

Vähennän huomenna SG-dieetin rajoihin. Pudotan kesäkuun loppuun mennessä ainakin 4 kiloa pois. Lupasin poppelin haasteeseen 5, yritän ainakin neljä, mieluummin viisi. Minun on pakko onnistua...

Pakko.


Tahdon kauniit luuni silmiini mielestäni.

Olen niin hajalla, niin rikki ja niin väsynyt itseeni.

Eikä minulla ole todellisuutta enää

2 kommenttia:

  1. eikös jo pelkässä yhdessä omenassa ole 80 kaloria ? : o

    VastaaPoista
  2. kiitos kommentistsi ! ^^

    minkä kokosia ne omenat on mitä syöt ? :) tietäisin itekki sit vähän paremmin noista kaloreista (;

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?