Sivut

maanantai 18. heinäkuuta 2011

Peilikuvasta ihmismielen viha

Sinitaivaalla lensi lintuja. Vietin eilisen Särkänniemessä perheeni kanssa.
Vieläkään en uskaltautunut kamalimpiin laitteisiin, mutta Tyrsky on aivan ihana.

Tahdoin olla lintu. Pudottautua Näsijärveen ja upota pohjaan.

Pikkusiskon piti lähteä aikaisemmin. Surumieli jäi seurakseni, mutta näenhän siskoni vielä viikon päästä.

Unessa kävelin katua pitkin jättämättä jälkiä.
Pieni keijukainen tuli minua vastaan ja otin hänet huomaani. Kehäkukka ja minä aloimme seurustella. Tutustuin häneen osastolla. Olemme molemmat pieniä.

En minä Sulkaa silti voi unohtaa, enkä luovu hänestä kokonaan. Aika näyttää. Tahtoisin joskus.

Tarvitsen pienemmät farkut. Kaupungille myöhemmin.

Taivaaseen heijastui varjoni. Asfaltti ei näytä sitä.

Viha itseään kohtaan.
Pelko itseään kohtaan
Häpeä itseään kohtaan

Aika tuntuu pysähtyvän kokonaan ja silti kellonviisari liikkuu hitaasti


Varjoissa vääristyy ruumis.

Silmääni on muuttanut asumaan sinisiipi. Kuka tanssisi nuoralla kanssani?

Te pyysitte kuvia. Minä otin niitä.

(KUVAT POISTETTU)

Tällä kertaa hieman enemmän kuvia... Te jotka käytte vain nauramassa minulle, voitte poistua.
Haluaisiko joku tosiaan nähdä kasvonikin..?

8 kommenttia:

  1. Voi kuin oot ihanan pieni! ♥

    Mua ainaki kiinostais nähdä suun kauniit kasvot :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kunpa se vain tuntuisi siltä. Minun pitää vielä miettiä, koska pelkään..

    VastaaPoista
  3. Älä laita kasvojasi, jos vähänkin tuntuu siltä ettei.

    Olet ihanan pienen kokoinen, juuri tuollainen haluaisin itsekkin olla.. Älä kuitenkaan enää laihduta, olet ihana juuri nyt! <3

    VastaaPoista
  4. oot pieni, kumpa olisin minäkin♥

    VastaaPoista
  5. Pieni olet, ja ei tosiaan tartte enempää laihduttaa :)

    Tsemppiä siulle ja kylhän se kasvokuvakin kiva olis, mut ihan kun yllä ^^ sanotaan, ei kannata laittaa jos epäilyttää

    VastaaPoista
  6. Kyllähän minä tiedän, ettet laihdutusta lopeta.. Mutta.. Älä kuihduta itseäsi kokonaan.. <3

    VastaaPoista
  7. ei ole ;( mutta sulla on, kun olet noin ihanan pieni<3

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?