Sivut

lauantai 16. heinäkuuta 2011

Varjoista valoihin ja takaisin piiloon

Rakkaat sinisiivet.
Minä lähes itkin kun näin kaikki ihanat kommenttinne.
Minua on kaivattu ja se lämmitti mieltäni.

Olin aluksi muutaman päivän osastolla. Tämän jälkeen minut kirjattiin ulos ja jouduin nuorisokotiin.

30 päivän rajoitus. Ei konetta, ei puhelinta, ei ulos ilman ohjaajaa.

Minä olin yksin ja olin syömättä. Sitten söin kaksi salaattiannosta, kaksi omenaa...

Seuraavina päivinä innostuin ruuanlaitosta.


Ja minun oli pakko syödä.

En muista, kuinka monesti viikkojen aikana juoksin kylpyhuoneeseen ja tyhjensin itseäni.

Kyyneleet valuivat poskillani. En oksentanut kolmeen päivään oksennettuani hieman verta.

En voinut liikkua, vain salaa lihaskuntoa öisin ja tanssia. Liikaa ruokaa.

Paino ei ole noussut. Osastolle tullessa painoin 53,3kg, osastolta lähtiessä 51,7kg.

Nyt en tiedä. Huijasin punnituksessa.

Tämänhetkiset vartalonmitat:

rinnanympärys päältä: 76cm
rinnanympärys alta: 69cm
vyötärö: 59cm
lonkan kohdalta: 74cm
lantionympärys: 84cm
reiden levein kohta: 46,5cm
ranne: 14cm

Anteeksi sekavasta tekstistä. Kiitos te 80 sinisiipeä, kiitos.


Rakkaudella, Aurora.

P.S: kaikki jotka tahtovat, voivat lisätä msn-osoitteeni le-introuvable@hotmail.com vastaan kysymyksiin ja tutustun jos tahdot vain

6 kommenttia:

  1. Voi sua. :'(
    Mä niin toivoisin, että lopettaisit edes tuon oksentelun.

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa kuulla sinustakin välillä!

    Tsemppiä jatkossakin <3

    VastaaPoista
  3. Mä en osaa sanoa tähän mitään muuta, kuin että tsemppiä ja jaksamisia! Ihana että ehdit tännekin kirjoitella, ja koita nyt ihmeessä parantua.. <3

    VastaaPoista
  4. Voi ihana suo... mutta hyvä että pääsit kirjottaan! Koitahan jaksella, tärkeä <3

    VastaaPoista
  5. Ihanaa, että tulit takaisin!
    Oli jo ikävä, pikkuinen♥

    VastaaPoista
  6. kyllä pikkuinen, ottaisin kauniit ajatuksesi vastaan enemmän kuin mielelläni.

    ps, halaus sinulle, on ihanaa kuulla sinusta täällä ♥

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?