Sivut

perjantai 12. elokuuta 2011

Teidän kyyneleenne talteen korjataan

Minä katson ruutua. Se ei ole omani. Istun kirjaston koneella pyöräiltyäni 10km. Sydän hakkaa ja kurkku on kuiva. Unohdin vesipullon.

Rippileiri oli hieno kokemus. Ymmärrän nyt monia asioita paremmin.

Kyyneleitä yhdeksänkin päivän aikana silti.

Ennen rippileiriä ja kotilomaa olin syönyt 99 tunnin aikana yhteensä lautasellisen salaattia.

29.7 iltapaino 51,4
30.7 aamupaino 50,9kg
31.7 aamupaino 50,7kg
1.8 aamupaino 49,9kg

1.8 Leiri alkaa kymmeneltä. Seison pihalla laukkujeni kanssa ja katselen toisten jalkoja. Onko joku minua laihempi? Pelottaa. Päälläni on farkkumekko. Tuulee ja minun on kylmä. Kaivan laukusta lämpimän hupparin ylleni. Sisälle päästyäni luen päivän ohjelman ja nielaisen.
Joka välissä on ruokaa. Aamupala, lounas + jälkiruoka + leirikioski, päiväkahvit, päivällinen + jälkiruoka + leirikioski, iltapala... Luen listoja ahdistuneena. Pian on ruokailu. Otan ruokaa mahdollisimman vähän ja syön niin hitaasti kuin pystyn. 32:sta kanssaruokailijasta olen viimeinen, joka lopettaa ateriansa. Päiväkahveille en edes mene. Päivällinen on pakko. Vähiten ruokaa, viimeinen, joka lopettaa ruokailun. Otan kiisseliä. Oksennan. Kävelen 5km reippaasti, käyn kotona. Otan mukaan nektariinin ja kaksi omenaa. Syön lenkillä. Oksennan tien laitaan. Iltapalalla juon vain kupin vihreää teetä. Seuraavana aamuna syön vain vähän puuroa. Tarjolla on mustikkakakkua. Syön kaksi palaa. Oksennan. Itken ja vihaan itseäni. Muutenkin syömiset ja oksentelut ahdistavat. Seuraavana päivänä en jaksa välittää mistään, tahdon vain syödä. 1670kcl ja seuraavana yönä oksennan kerran vessassa pahaa oloani. Viikko jatkui vain syöden, milloin kolme jäätelöä päivässä, milloin hieman karkkia, milloin monta kääretorttuleivosta, milloin kolme muurinpohjalettua. 9.8 rippileiri loppui ja tiesin lihoneeni. Silti söin ahmien. En tahdo enää oksennella...

Rippileirillä minä lihoin. Ruokaa oli koko ajan. Ahmin ja oksentelin ensimmäisinä päivinä. Kurkku kipeytyi ja oksentelu loppui.

Ahmiminen jatkui.

Hetkellisesti tahdoin, ettei ruoka ahdistaisi ja minä söin. Omassa rauhassani ja salaa otin lisää katuen jälkeenpäin...

7 päivää minä söin joka päivä liikaa ja iltaisin tunsin itseni niin täydeksi, että itkin ahdistusta.

10.8 aamupaino 53,8kg

Ja siinä hetkessä tahdoin hypätä ikkunasta, kuolla pois. Laihtua. 49kg koulun alkuun mennessä.

11.8 aamupaino 53,4kg 

Eilisen liikunnat jäivät vähäisiksi. Laulaminenkin kuluttaa kaloreita. Lauloin singstaria ja tanssin yli 3,5 tuntia koko päivän aikana. -404kcl

12.8 aamupaino 52,9kg

Marjojen poiminta kuluttaa kaloreita. Poimin 1,5 tuntia marjoja. Pyöräilin puoli tuntia.
Syönyt olen tänään ruispuuroa, sokeritonta mustikkamehukeittoa, mikrotettuja omenanpaloja kanelilla maustettuna ja viisi viinirypälettä.

Huomenna painon on oltava pienempi...

Menen vielä tänään lenkille ehkä... Jos ehdin.

Poistan tänään kaikki kuvat itsestäni tästä blogista. Loin uuden blogin, joka tulee olemaan vain kutsutuille lukijoille. Siellä kerron elämästäni enemmän ja julkaisen kuvia. Kutsun voi pyytää kommentoimalla tähän merkintään.

siinä on taas yksi valokuvaamani kuva
Kiitos kaikki 92 kaunista sinisiipeä ♥

19 kommenttia:

  1. Minä tahtoisin kutsusi. Minulle tuli tippa linssiin, kun luin merkintääsi.

    VastaaPoista
  2. Mielelläni ottaisin kutsun vastaan, jos vain haluat antaa.. : ) Voimia <3

    VastaaPoista
  3. kutsun tahtoisin tuohon blogiin, jos se vain käy~.

    jaksamisia sinne♥ hienoo kuitenki et pidit rippileiriä hienona kokemuksena! :--)

    VastaaPoista
  4. Paljon tsemppiä ja halauksia. .__.♥

    Ja tahtoisin kovasti kutsun blogiisi.

    VastaaPoista
  5. haluaisin kutsun... tiedät sähköpostiosoitteen :)

    VastaaPoista
  6. Tahtoisin kutsun tuohon uuten blogiisi... pelkään vain, että olet liian vihainen minulle. :/

    Tsemppiä silti. Minusta sinun ei tarvitsisi laihduttaa yhtään.

    VastaaPoista
  7. Haluisin uuden blogin osoitteen (:

    VastaaPoista
  8. Tiiän ettei olla enää juteltu eikä mitään, ja ymmärrän kyllä jos et halua mua lukijakses, mut jos se on ok sulle niin haluisin lukea myös henkilökohtaista blogiasi^^.

    Jaksamisia ♥

    VastaaPoista
  9. Ja meikälle totta kai kutsu!
    Koita jaksella, pikkusisko! ;w;

    VastaaPoista
  10. Minä tahtoisin kutsun tuonne sun uuteen blogiin. :) Pidän niin paljon tästäkin sinun blogista. <3

    VastaaPoista
  11. Voi sua .__.
    Tahtoisin lukia uutta blogiasikin

    VastaaPoista
  12. haluaisin lukea sinun toistakin blogia :)

    VastaaPoista
  13. Voi sinä ihana. Saisinko vielä tulla mukaasi?

    VastaaPoista
  14. Hei, mielelläni jatkaisin sun blogis lukemista. sulla on niin hienoja ja omaperäisiä tekstejä että kelpais lukee. Että jos kutsun saisin, jos se vain sopisi sinulle?:)

    VastaaPoista
  15. Moi!
    Täällä yksi seuraaja, joka haluis jatkaa sun kuulumisien lukemista :)

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?