Sivut

keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Piilossa

Mainitsinko kenties, että heräsin tänään 04.00 enkä saanut enää unta, vaikka kuinka yritin. Varttitunnin välein heräsin ja istuin sänkyni laidalla hiljaa. Olo on nyttenkin turta, minua väsyttää. 5 tunnin yöunet ei paljoa auta... En saanut siis unta aamuneljän jälkeen ja päätin mennä puolitoista tuntia aikaisemmin kouluun, ollakseni tietokoneella. Nuorisokodissa vain olisi ahdistanut.
Milloin pääsen näistä levottomista öistä? Haluan niistä eroon, haluan edes nukkua hyvin... Kohta pitää varmaan jälleen etsiä unilääke psykiatrisen lääkärin kanssa... En pidä lääkkeistä.

Vatsaan koskee, mutta minä en huomioi nälkääni. Tästä lähtien 200kcl, välipäivä, 300kcl, välipäivä, 400kcl, välipäivä, 500kcl, välipäivä ja jälleen 200kcl ja ketju jatkuu näin. Jos menee enemmän, lisään myös liikuntaa. Kiitos ystävälleni joka kertoi tuon vinkin. ♥

Olen minäkin hyvä ihminen kun pahoitin eilen hyvän ystäväni mielen. Hyi Aurora, olet typerä! Ja kaverilleni haluaisin sanoa pari sanaa. Se, että hän sanoo minua hyväksi kaveriksi, tarkoittaa sitä ettei hän tiedä minusta yhtä kahdeksasosaakaan.

Voisinpa tosiaan mennä piiloon ihmisiltä ja päivänvalolta, minä niin toivoisin voivani paeta kaikkea... Haluan pois täältä... Missä on minun kotini? Minun sydämeni on R:n luona, ehkä siellä myös on kotini?

Kertoisipa joku minulle... 

Iloinen ja laiha. Minäkin haluan olla.

1 kommentti:

  1. kiitos paljon <3

    älä tyttö kulta rääkkäät itees noin pienillä kalorimäärillä. tollatavalla susta kyllä tulee laiha, mutta samalla kaikkea muuta kuin iloinen!

    http://pienempi-kuin-eilen.blogspot.com/2011/03/tytolle-ja-minulle.html

    lue, jos et ole :)

    voimia

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?