Sivut

keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Ethän sinä näe minua?

"Jos et syö, sinulla ei ole koneaikoja. Vaakasi pysyy toimistossa ja punnitus on kahdesti viikossa."

Pakko käyttää pitkähihaisia paitoja ties kuinka kauan...

Eilen minä mietin... Kuinka menisin jonkun kaverin luo kylään. Niiden perheen lääkekaapille. Ottaisin mukaani ja pistäisin varmuuden varalle talteen...

Olisipa vain joku, jonka luo mennä.

Kuorettomia torakoita, ampiaisia ilman pistimiään, liiskattuja hämähäkkejä tien laidalla.

Yksi niistä on eksynyt joukosta.

100 tuuleen puhallettua pientä salaisuutta, joukossa virheitä:

1. 26.9 on syntymäpäiväni.
2. Aurora on kolmas nimeni.
3. Kokoan runokirjaa.
4. Minulla on pikkusisko ja pikkuveli sekä 'isosisko' ja 'pikkusisko'.
5. Seurustelen vakituisesti tytön kanssa, luokittelen itseni lesboksi.
6. Aion lopettaa kuvataidekoulun käytyäni sitä nyt seitsemän vuotta.
7. Olen perfektionisti.
8. Olen kuulemma hyvä koulussa.
9. Ehdoton lempibändini on the GazettE, japanilainen visual kei-yhtye. ♥
10. Toinen lempibändini on The Rasmus.
11. Kuuntelen musiikkia aika laaja-alaisesti, mutta pääasiassa japanilaista ja korealaista sekä muutamia 'emobändejä', joitain artisteja en vaan voi sietää.
12. Lempimaani on Japani.
13. Suurimpia idoleitani ovat the GazettEn kitaristi Aoi (Yuu Shiroyama) ja vokalisti Ruki (Takanori Matsumoto).
14. Pidän myös Japanin katumuodista.
15. Yumachi & Aina ovat suosikkigyarumallini.
16. Lempivärejäni ovat sininen ja musta.
17. Lempiruokani on ramen, japanilainen nuudelikeitto.
18. Tykkään laittaa kynsiäni.
19. Haluaisin hiuspidennykset.
20. Pidän solisluista.
21. Harrastan roolipelaamista.
22. Pidän kirjoittamisesta.
23. ..ja piirtämisestä.
24. ..sekä ompelusta.
25. Neulominenkin sujuu, hieman hitaasti vain.
26. Koen olevani yksinäinen, vaikka minulla on monia kavereita internetin syövereissä.
27. Jos kerron vaikeita asioita itsestäni, useimmiten naurahtelen keventääkseni asiaa, tehdäkseni siitä hyvinkin yksinkertaisen vaikka asia ei ole niin.
28. Olen koukussa itseni satuttamiseen.
29. Rankaisen itseäni jos epäonnistun jossakin, enkä voi sille mitään.
30. Rakastan ja pelkään avaruutta.
31. Haluaisin huulilävistyksen.
32. Luen mielelläni.
33. Lempikirjojani on monia, mutta yksi niistä on Deborah Spungenin 'Nancy'.
34. En pärjää ilman pehmolelujani.
35. Rakkaimpia pehmolelujani on 'Reitakoira', hän muistuttaa minua tyttöystävästäni.
36. Rakastan sadetta.
37. Pelkään auringonvaloa hieman, siksi pidän yleensä huoneeni sälekaihdinverhot kiinni.
38. Mielikuvitukseni on piilopaikkani.
39. Kannan usein piirustuslehtiötäni mukanani.
40. Kiinnyn liian helposti ihmisiin ja suorastaan roikun heissä.
41. Annan ihmisten itse tehdä valintansa, ainakin yritän antaa.
42. Sosiaalinen maailmani on pääasiassa vain tietokoneella, muuten vain istun huoneessani yksin.
43. Meikkaan aika paljon ja laitan hiuksiani silloin kun vain jaksan.
44. Esitän lähes aina pirteämpää kuin oikeasti olen ja useimmiten myös kärsin sen vuoksi...
45. Pidän väljistä, kevyistä vaatteista, mutta myös pillifarkut, minihameet yms. ovat mieleeni.
46. En rakasta mitään itsessäni.
47. Pidän raskaammasta musiikista..
48. ..mutta myös kevyt Japani- tai koreapop on mieleen.
49. Twister on kiva peli.
50. Hiukseni ovat tällä hetkellä mustanruskeat, aion vaalentaa ne.
51. Pidän koruista.
52. Varsinkin erilaisista risteistä ja ketjuista.
53. Uskon kohtaloon.
54. Minulla on 4,4 vuotias afrikkalainen kääpiösiiliherra Suffeli, joka asuu tätini luona, nuorisokodissa kun ei lemmikkejä saa olla..
55. Mielialani vaihtuu helposti.
56. Inhoan vaivaantunutta hiljaisuutta.
57. Mutta pidän muuten hiljaisuudesta.
58. Lempivuodenaikani on syksy.
59. En osaa uida kovin hyvin.
60. En pidä lääkkeistä.
61. Pelkään monia asioita.
62. En luota kovin moniin.
63. Ahdistun jos en osaa selittää tiettyjä asioita.
64. Itken helposti.
65. Tykkään leikkipuistoista.
66. Ja keinumisesta.
67. En uskalla huvipuistoissa mennä hurjimpiin laitteisiin.
68. Muut ovat minulle itseäni tärkeämpiä.
69. Äitini tietää minusta lähes kaiken.
70. Vihaan poliiseja.
71. Itken monien elokuvien aikana.
72. Lempielokuviani ovat Tummien perhosten koti, Titanic, Prinsessa Ruusunen, Kill Bill 1-2 ja monet muut.
73. En katso hirveästi televisiota..
74. ..mutta lempisarjojani ovat True Blood, Vampyyripäiväkirjat, Bones, Supernatural ja House.
75. Inhoan Twilight-sarjaa.
76. Mutta pidän vampyyreista ja muista yliluonnollisista olennoista todella paljon.
77. Luen mangaa.
78. Lempimangojani ovat Death note, Naruto, Gravitation, Loveless ja Oh! My Goddess.
79. Muutun lapselliseksi jos minua uhataan.
80. En aina mieti mitä sanon ja joudun siksi usein vaikeuksiin.
81. Säännöt on tehty rikottaviksi.
82. Horoskooppini on vaaka.
83. Uskon horoskooppeihin ja luen niitä mielelläni.
84. Minulle tulee paha olo jos luen, kuulen tai katson todella tunteellista tekstiä, musiikkia tai elokuvaa.
85. Saatan pyörtyä jos näen paljon verta.
86. Näen joskus kuvittelemani asiat todellisina 'harhoina'.
87. Olen 1,5 vuotta vanhempi kuin pikkuveljeni ja 4,5 vuotta vanhempi kuin pikkusiskoni.
88. Olen siis perheen esikoinen.
89. Monien mielestä vaikutan vanhemmalta kuin olen..
90. ..mutta toisinaan olen kuin viisivuotias, kirjaimellisesti.
91. Kirjoitan tätä blogia kuin päiväkirjaa.
92. Pelkään kuolemaa.
93. Mutta myös suorastaan janoan sitä.
94. Vaihdoin tammikuussa koulua.
95. Pelkään itseäni.
96. Ja peilikuvaani.
97. Olin ennen puheliaampi kuin nykyään.
98. En osaa oksentaa.
99. Meri kiehtoo ja pelottaa minua.
100. Rakastan perhosia.

Kysy, etsi, pyörittele silmiäsi, hauku, huuda, pilkkaa.
Tämä olen minä ja minuna minä pysyn.

3 kommenttia:

  1. Voi sinua, kauheasti tsemppiä ja jaksamisia! <3 Ja löysin muuten monta asiaa sun listastas, jotka sopii täysin muhunkin :)

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä! <3
    Olet ihana persoona ja oli kiva saada tietää sinusta pieniä faktoja... toivoisin vaan, että esim. tuo kohta 46 muuttuisi.

    VastaaPoista
  3. Kiva tietää enemmän asioita susta.♥ :)
    Pärjäile ♥

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?