Sivut

torstai 28. huhtikuuta 2011

Haaveena keijunsiivet - voisitko tappaa minut?

Miten päästin itseni tähän? Olisi pitänyt Tampereella kieltäytyä syömästä... Pidemmistä koneajoista huolimatta. Saatana. Olisi pitänyt mennä lenkille, vaikka kiellettiin. Oli punnitus, 54,9kg. Ei tule kesää.

Jos se ei maanantaina ole 53,3kg vähintään, paastoan seuraavan viikon, enkä välitä, vaikka koneajat menisi. Minua oksettaa. Ja lupasin S:lle syödä lauantaina jäätelön yrittämättä oksentaa sitä, en voi enää perua lupaustani...

Nyt minä sekoan. Luen 'Ihana meri'-kirjaa seisaallaan ja alan samalla tehdä kyykkyjä kun luen. Juon vettä. Aamupalaksi omena. Seuraavan kerran syön ehkä päivällisellä salaattia. Kuudelta lenkille. Illalla ja yöllä lihaskuntoa. Rankaisen itseäni jos lihon.

Jos luen... En istu alas ennen kuin jalat puutuvat...

Olkaa kilttejä... Tappakaa minut...

En jaksa...

Ja tajusin yhden asian. Minä en ole sairas, enkä ole sairas ollutkaan. Minä vain laihdutan.

Vähintään -5kg toukokuun loppuun mennessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?