Sivut

maanantai 4. huhtikuuta 2011

Sadetanssijoita

Minä piirrän jälleen.

Minä katson valkeita seiniä ja ihmisjoukkoja, oikeasti olen muualla.
Silmät suljettuina annan hiljaisten askelieni kulkea pitkin asfalttia. En olet tässä. Nyt taitaa olla ruokatunti.

150g rasvatonta hedelmäjogurttia, 60kcl. Ruokaa tarjolla seuraavan kerran 20:30, pitäisikö syödä? En odota ruokaa. Minulla ei ole nälkä. Ihanan tyhjä olo.

Väsymys painaa silmiäni, vaikka nukuin jopa kahdeksan tuntia painajaistenkin keskellä. Tunnen sen piston sydämessäni vieläkin.

Kuvataidekoulu viideltä, mitähän siitäkin tulee... Jatkanko työtäni, vai maalaanko vain kaiken pahan isolle mustalle pahville? En tosiaankaan tiedä.

Kolmelta nuorisokodin oman psykologin tapaaminen. Terapiaa seonneen lapsen mielelle.

Luuletko, että kerron sinulle mitään?

 Voi kyllä, minun peilini on oikeassa. FAT


Ja taas tein lupauksia.

Ulkona sataa. Kasvot kohti taivasta, tänään tahdon tanssia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?