Sivut

tiistai 5. huhtikuuta 2011

Sieluun kirjattu surusinfonia

Minä lupasin lopettaa lintsaamisen. Ei tulosta.
Minä lupasin parantaa numeroita. Ei tulosta.
Minä lupasin yrittää kaikkeni. Ei tulosta.

Hoitajat eivät pidä laihdutusaikeistani. Ohjaajani vahtii syömistäni. Kaiken minkä suuhuni pistän, kulutan pois.

Mikä tarkoittaa sitä, että minä, joka olen tähän asti VIHANNUT liikuntaa, otan itseäni niskasta kiinni ja aloitan päivittäisen teholiikunnan.

Tänään kävelemään.

Mikä minua vaivaa? En tiedä mitä haluan, mitä olen. En tiedä miksi tuntuu tällaiselta. En tiedä miksi lopetan puhelun lyhyeen R:n kanssa. En tiedä miksi kaikki tuntuu harmaalta ja ankealta.

Minuun sattuu, enkä tiedä syytä. Mikä minua vaivaa. AHDISTAA.

En jaksanut laittautua tänään, en pystynyt. Kohta minä itken.


Tänään ei sada.
Tänään ei tanssita.

1 kommentti:

  1. Koita lunastaa takaisin nuo rikotut lupauksesi, jos se saa vaikka sinut paremmalle mielelle.

    Tsemppiä. ♥

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?