Sivut

tiistai 3. toukokuuta 2011

Ja sinä tiedät minun olevan liian heikko elämään

Minä olen ollut vahva. Jo vuosia ja niiden sadasosia unohtuvien minuuttien kanssa. Nyt minusta tuntuu, että olenkin heikko. Liian heikko elämään. Ulkokuori on se joka liikuttaa neuloilla pisteltyä sydäntä.

Harmaa huppari ja liian isot farkut. Mustat sukat. Huppu päähän. Älkää katsoko.

Minulla on ikävä. Ikävä R:ää, ikävä pikkusiskoa ja äitiä. Ikävä parasta ystävääni, ikävä monia ihania ihmisiä. Tuntuu kuin olisin jäämässä yksin.

Minulla on ikävä entistä minääni, joka on kadonnut nykyisten osien alle...

Vai onko minulla ikävä mitään muuta kuin ensimmäisenä mainittua? On, en vain ole varma kaikesta.

Kävelin koululta kuvataidekouluun Js:n kanssa. 5km. Hän osti meille kummallekin pullon Pepsi Maxia. Kävelimme reippaasti, meni siinä silti 75 minuuttia. Paastosin 27,5 tuntia. Illalla söin iltapalalla. 250kcl. Pieni leipäpala, kotitekoinen, pieni karjalanpiirakka ilman päällysteitä ja kaksi pientä, ohutta palaa pannukakkua. Otin lääkkeet. Huoneessani tein vielä tunnin lihaskuntoa.

300 vatsaa
400 reittä
50 pohjetta
60 kyykkyä

Sydän takoi, silti kävin nukkumaan.


Voisin tukehtua ikävään, jos se olisi mahdollista.

6 kommenttia:

  1. Voi pientä.♥ ole hyvä palkinnosta. Ja pärjäile <3
    Mä en ainakaan sua sillai tunne, nii en voi tunnistaa kuvistakaan ;) vai tunnenko? O.o
    Tsemppiä ja jaksamisia sulleki <3

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä! ♥
    Ikävä on varmaan yksi maailman kauheimmista tunteista (voin kuvitella, mutten tiedä kun en koskaan ikävöi ketään...)

    Mun pitää kysyä äidiltä pääsenkö ensi viikonloppuna Lappeenrantaan. Muuten varmaan pääsisin, mutta kun olisin myös menossa bestiksen kanssa tänä viikonloppuna... Nooh, toivottavasti äiti suostuu. :)
    Annoit mulle viimeeksi ihan älyttömän paljon motivaatiota (niin ja teit minut onnelliseksi, jollain ihmeellisellä tavalla), joten tahdon enemmän kuin mielelläni nähdä sinut uudelleen. :)

    VastaaPoista
  3. hyvin nopeesti se tunne kuitenki latistu:(

    VastaaPoista
  4. Äidin puolesta voin mennä ensi viikonloppuna Lpr:an.
    Pitää vain pummata tädiltä kyyti... :)
    Niin, kumpi sulle sopisi lauantai vai sunnuntai?

    VastaaPoista
  5. Niin. No tiiän tunteen. Mäki pelkään, nyt varsinkin ku julkasin noi omat kuvani :/ menin yks kerta ihan paniikkiin, ku kaveri kysy et oks mul blogii... :S onneks se ei nähny sitä paniikkii ja sanoin et ei mul oo.. sit se kerto mulle et sil on ja sil on yks lukija :p mut sen mä jo tiesin. En kyl muista mikä sen blogi on, mut ei ainakaa laihdutusblogi.

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?