Sivut

maanantai 2. toukokuuta 2011

You are beautiful! - Am I really? part two


"You are beautiful-tunnustus on tarkoitettu kaikille blogspotin näteille blogikirjoittajille. Tunnustuksen saaja haastetaan julkaisemaan 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa omasta elämästään (oman kameran kätköistä) pienten selitysten kera ja jakamaan tunnustus eteenpäin kolmelle (3) muulle!"

Kiitos Angelan, sain tämän näköjään toisenkin kerran. Olen otettu. Hieman hermostuttaa nyt kun nuo pari kasvokuvaa on täällä. Olen pahoillani, mutta haluan poistaa ne. Ahdistus on liian suuri...
Valokuvatessani aiheet ovat varsin omaleimaisia. Kuva 2011 helmikuulta isän tapaamisesta.
Sen nimi on Nuppu, maailman valloittavin kierrätyspehmolelu. Ompelin sen tammikuussa syntymäpäivälahjaksi pikkusiskolleni ♥


Poistan kasvokuvat.

Palkinto lähtee näille ihanuuksille;

Nella (ei varmaan tarvitse mainita että jäi pieni syyllisyydentunto kommenttisi jälkeen haha ♥)
Marika (nätti♥)
Sirpale tuulessa (ihana sinä♥)

5 kommenttia:

  1. Tuo pehmolelu on kyllä hirmu suloinen! ♥
    Oot laihtunut hyvää tahtia... Oon kade, kun kaikesta huolimatta pysyt noinkin vahvana.
    Tsemppiä! <3
    Btw: Olisi kivaa, jos pääsisit joku viikonloppu mun kanssa Lpr:n shoppailemaan. Olisi tarvetta ostella kesä-vaatteita.. Liian pieniä sellaisia, motivaatioksi. ;)

    VastaaPoista
  2. Enhän minä sinua syytä, jotenkin vaan.. Valitsin sanani väärin :s

    VastaaPoista
  3. kiitoss <3<3 arvostan:)) ja ihana pehmolelu :))

    voimia sulle kans ihan hirveestii<3

    VastaaPoista
  4. mm sinulle myös ja halauksiakin ♥

    ja kiitos kovin, kirjoitat itsekin hyvin kauniisti!

    VastaaPoista
  5. Hi-Hi-Hi!!! Kiitoshhh ;o) Olipa muuten kiva kuva susta tuo takaapäin otettu. Katsotaan mitä itse löydän... *haleja taas*

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?