Sivut

maanantai 2. toukokuuta 2011

Menninkäisiä

Kannonkoloissa, kiven takana, puun oksalla, ruohojen keskellä. Pienen pieniä menninkäisiä, olisinpa yksi niistä...

Aamupaino 53,0kg. Seuraava punnitus torstaina, otan tavoitteeksi 51,7kg. Soitin eilen R:lle, oli ihana puhua hänen kanssaan taas. Tauot välillä tekevät hyvää, tiedän sen itsekin. Omaa aikaa on hyvä olla.

Ulkona sataa lunta. Takatalvi. Tuntuu ankealta, minä jo odotin ensimmäisiä leskenlehtiä ja voikukkia. Valkoinen, höttöinen lumi peittää hiljalleen maata. Nythän on toukokuu? Ihmisen syytä tämäkin.

Jotenkin tuntuu, että olen pysähtynyt paikalleni. En tiedä millä tavalla, sillä liikuinhan äskenkin, ehkä enemmän omassa maailmassani. Siellä on jotenkin... Hiljaista?

Olin ystäväni S:n kanssa valokuvaamassa lauantaina. Minä toimin mallina... Tässä pari kuvaa.




Kuvia ei saa kopioida.
Jo 36 lukijaa ♥ Kiitos paljon kommenteista ihanat!

1 kommentti:

  1. Olet niin kaunis :'o
    Takatalvi on inhottava asia, mutta ei saa antaa sen masentaa. Tuntuu sitten kesä vielä mukavammalta ;)

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?