Sivut

keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Kuljetaan huomiseen

Tänäänkin on ikävä.

Punnitus. Tasan  54kg. Tunnen lihoneeni ja se ahdistaa, en vain saa antaa periksi. En enää tiedä mitä ajatella. Söin leivät, jotka omaohjaajani teki, loput tunkivat ulos, silti nielin. Painava olo...

Eilen syötiin Pizza RAX:issa. Liikaa, mutta söin silti, jopa jäätelöäkin. Olin itsestäni ylpeä, olin pystynyt siihen. Yksikään suupala ei päätynyt roskakoriin.

Hassua, mutta voin paremmin.

Tänään on kuvataideterapian ensimmäinen kerta. Minua jännittää hieman. Pääsen piirtämään.

Puhuin Avohaavan kanssa puhelimessa. Tämä päivä onnistuu, kuten eilinenkin.

Niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastauksia. Odotan niin kauan kuin on odotettava.



Voinko kuitenkin hymyillä?

5 kommenttia:

  1. Ei ruoka tee sinulle pahaa.
    Kaikki järjestyy.
    Suosittelen noudattamaan Lasienkelin neuvoa.:)

    Oikein kovasti tsemppiä! Oot tärkeä. ♥

    VastaaPoista
  2. olet todella vahva kun usallat syödä noin, itse en ole tarpeeksi vahva tuommoiseen, olen heikko.

    sait uuden lukijan tähään ihanaan blogiisi :)
    saa toki katsoa minunkin blogit...

    Stay Strong, NanaX♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon, kaikki järjestyy. Älä pelkää syödä! Muista vain hymyillä ja yrittää.

    VastaaPoista
  4. http://againstproana.blogspot.com/
    - ootko lukenu? :) tsemppiä paranemiseen!

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?