Sivut

torstai 16. kesäkuuta 2011

Kuudennesta kerroksesta linnutkin putoavat

Minä en syö ennen kuin olen valvonut yön ja silti herännyt aamulla.

Päivällä kissat saavat tonnikalaa jos pyytävät.

Minä tyydyn 50 grammaan kaurapuuroa, mutta tuskin syön sitäkään. Kurkkua on jääkaapissa.

Pannukakku houkuttaa, mutta ei. Huomenna on lupa syödä pala.

Yksi pala.

Silmieni edessä on verho, jota sormeni eivät yksin saa auki...

Sulka tahtoo alkaa silmikseni. Olen sokea itselleni suurentavat linssit verhon edessä.

Kun minä joskus olen liian pieni, pelastatko minut haaksirikolta prinsessamerellä, etten kuihdu käsivarsillesi?

Mutta vasta kun olen liian pieni.

Ei vielä huomenna, eikä edes heinäkuussa.

Mietin...

Uskaltaisinko paljastaa kasvoni jälleen?

Kertokaa sinisiivet, rohkaiskaa. En minä muuten tahdo.


 Tahdon olla huomenna
Pienempi kuin tässä hetkessä 

3 kommenttia:

  1. uii kiitos <3 ja samoin sulle! :)

    VastaaPoista
  2. <3 uskaltaisit sinä. olet rohkea nuori nainen<3 :) ps. miten sait ton kyselypalstan tonne? mäki haluisin omille sivuille tuommosen..

    VastaaPoista
  3. Kyllä sie uskallat! :) Ja tsemppiä ja jaksamisia ja niin päinn pois, en oikeen osaa sanoo mitään fiksua.. <3

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?