Sivut

perjantai 17. kesäkuuta 2011

Mitä minusta jäisi jos pois lähtisit

Selkärankaa, kylkiluita. Lantioluutkin ja rintalastaa. Solisluut.

Minä katsoin peiliin ja siniset kasvit kiemurtelivat ihoni alla kylkiluiden päältä.

Ja kylkiluut tervehtivät minua kalpean ihon alta, lasken ne ilman sormia.

Kaaressa lasketaan nikamia. Keskimmäisistä vain arvauksia.

Mutta minähän painan ihan liikaa.

Teini ja minä olimme kaupungilla. Hän tarjosi minulle jäätelön kun pyysin.

Minä pyysin. Hetki vapautta, ihan hetki vain.

Söin sen mahdollisimman hitaasti. Mansikkavaniljapehmis. En ole syönyt sitä melkein vuoteen.

Minä en oksentanut. Annoin itselleni luvan siihen edes hetkeksi. 300kcl, mutta silti.
 
Sulka ei tahdo koskettaa minua. Tänään minä pelkään, menetänkö taas yhden tunteen?

Minä olen rakastunut Sulkaan.

kurkkua
3 porkkanaa
2 luumua
jäätelö
pieni pala kinkkupannaria
= 435kcl

reipas kävely 50min
spinning 10min
lihaskuntoa 30min
= -369kcl


Sulka on aivan ihana.

11 kommenttia:

  1. Tule halaamaan, minäkin voisin halata sinua. pitkään.

    Olet kaunis, voimia.

    VastaaPoista
  2. olen jossain liian kaukana ja liian lähellä kaikesta ja kaikkea. en osaa päättää kumpaa.

    olisin iloinen jos olisit ystäväni ja minä sinun. voisin tarvita sellaista.

    VastaaPoista
  3. et sää oo yksin, et tosiaan <3 :) mua ei voi ees uhkaa osastolla.. paska ku on täysikänen ni voi tehdä aika pitkälle kaikkea idioottimaista eikä kukaa voi tehä mtn..... it sucksssss!! :( jaksamisia <3 ja kiitos. sunkin blogi on ihana :) mut surullinen :(

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentista<3Voi kun tuon oksentelun vain SAISI loppumaan!Paljon voimia ja halaus<3

    VastaaPoista
  5. Minä piirrän, ehkä jaksan kulkea pidempään jos kuljetaan yhdessä.

    VastaaPoista
  6. kiitos että kirjoitit ja kiitos että odotat, tuntuu paremmalta palata.

    VastaaPoista
  7. Kiitos kommentista ja paljon voimia sullekkin ♥

    VastaaPoista
  8. Tsemppiä!
    Olen edelleen sitä mieltä, että olet liian ankara itsellesi.
    Älä kuluta itseäsi loppuun... Sinulla on oikeus myös nautti ruoasta, kuten jäätelöstä.

    Pärjäile! <3

    VastaaPoista
  9. Minäkin kirjoitan nimeni mustalla tussilla käteesi. Sinun ei tarvitse pelätä. Sinäkin olet ihana ja minäkin rakastan sinua ♥

    VastaaPoista
  10. Kiitos Sulka. En pärjäisi ilman sinua

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?