Sivut

keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Pienempi kuin todellisuudessa

Minä nukuin enkä nähnyt unia.

Eiliseltä karkkeja 10 kappaletta, peruna, hieman nakkikastiketta, ananasmurskaa ja kahvia.

Tanssin nauraen päivästä tunnin television edessä.

Keinutin lannetta Jennifer Lopezin mallin mukaan ja vaikkei liikkeet menneet aivan oikein, minä hymyilin ja nauroin. Puoli tuntia ja tunsin kuinka keuhkoni hengittivät itsekseenkin.

Rakastan tanssimista.

Vain kaksi savuketta. Kuppi kahvia tilkalla maitoa.

Napakoru kimalteli pöytälampin luotua valkealle seinälle maailman.

Valot ja minä tanssimme yhdessä ja me kaikki hymyilimme hetken.

Yö särki päätä ja kyyneleet löysivät jälleen tiensä poskilleen. Pienemmäksi.

Nukuin istuallaan.

Aamulla sikiöasennosta herättyäni tunne.

Olenko pienempi kuin eilen?

Sulka loi hymyn hennon kasvoilleni pimeässä ja aamulla. Olenko liian heiveröinen Sulka? Etkö sinä pidäkään minusta?

Aamulla akku oli tyhjä.

Aivan kuin minua paleltaisi.

100 vatsaa
100 reittä
30 pohjetta
30 selkää


Sua odotan, siis näkemiin.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Sinua siis odottamaan jään,
sinusta tarkoituksen hankin elämään.
Aamuyössä aistein auennein,
eilispäivät kaikki talteen vein.
Ne kätkin sydämeen ja jos niillä jotain teen
ne kertoo, niin ne kertoo rakkautein.


Elokuvasta Klaani.

54 kaunista lukijaa

Eniten päivässä minua hymyilyttää kaikkien kuiskaukset ja halaukset.

6 kommenttia:

  1. Tanssiminen on kivaa.<3 jos vaa osais tanssia.. nojoo, ei sitä tarvi osata. :D
    Mä rakastan näitä sun tekstejä, vaikka ne on aika synkkiä joskus :/, mut ne on kivan runollisia :)
    Toivon sulle ihanaa viikkoa♥
    Ja kiitos tosi paljon sun kommentista♥ kiva et oli mukavaa lukea ^^ ja kiitos kaikesta muustakin!

    Ps. Toivon sulle kaikkee parasta<3 ja lämmin hali takaisin♥

    VastaaPoista
  2. Tsemiä! ♥ Koita pärjäillä! ♥ Oikein muuta en osaa sanoa.
    Olet tärkeä.

    VastaaPoista
  3. Minustakin olisi kivaa tanssia, mutta en omista mitään peliä tms, missä tanssia. :( Tsemppiä sulle, kaunis blogi. ♥

    VastaaPoista

Kosketa minua
Tunnetko taivaan silmissäni?